Hallvakter 

Lagleder fordeler 5-6 vakter og utpeker hallvaktsansvarlig og smittevernansvarlig blant en av disse. 

Det er viktig at alle leser rutiner før hallvakt. Rutinene inneholder informasjon om henting av nøkler, oppmøtetider, hvordan man sjekker om det er endringer i kampoppsett etc.

TittelRoller
RutineKontaktinformasjon
Hallvaktsansvarlig
Kontaktperson hallvakt:
Silje Bakke-Hegli
e-post: silheg@gmail.com
mobil: 91656402

Billettkasse og nøkler hentes/leveres hos:
Magdalena Pawlak, Skoleveien 26
(krysset Skoleveien/Sennerudveien),
mobil: 94829507.
Avtale gjøres i god tid før hallvakt.
SmittevernansvarligSmittevernInstruks for smittevern i SIF-hallen rev 17.1.22

Hallvaktansvarlig må utpeke en smittevernansvarlig på hvert arrangement. Dette kan for eksempel være billettansvarlig.

Sekretær

Betjene sekretariatet

Instruks for Sekretariatet 2021-2022

Tidtaker

Kiosk 1

Betjene kiosken

Instruks kioskvakt

Brukerveiledning kassasystem kiosk
Kioskansvarlig: Magdalena Pawlak, mobil: 94829507

Ved enkel kiosk er det kun nødvendig med en kioskvakt.

Kiosk 2

Billett/smittevern 1

Billettsalg

Smittevern

Instruks for Billettsalg

Instruks for smittevern i SIF-hallen rev 17.1.22


Smittevern 2SmittevernInstruks for smittevern i SIF-hallen rev 17.1.22


Oversikt hallvakter:

Hallvakt vår 2022

Sist oppdatert 13.1.22  Forbehold om endringer!

Vi gjør oppmerksom på at lagleder har ansvar for å melde inn evt. kampendringer til styret, uavhengig av om dette er endret hos regionen.


Hvis alt går galt: Kontakt en i styret


Har du tilbakemelding om din hallvakt eller rutinene, send oss gjerne en melding, sorumsand@ronhandball.no


Powered by: Bloc